dilluns, 19 de març del 2012

The Tablet cover


4 comentaris:

Anònim ha dit...

....AL FINAL TOTS ENS VENEM O COM VA LA COSA? ENS PASSEM ELS VALORS I PRINCIPIS PEL FORRO DELS PEBROTS O COM ÉS QUE VA?.... ÉS EL NOSTRE LEMA LA PELA ÉS LA PELA? ....

neruuu ha dit...

Ein? A quins valors et referèixes? A que la publicació sigui catòlica o el fet que provingui d'un país de base colonial com és Anglaterra...? Suposo que també em puc sentir un venut cada cop que trec diners de "la Caixa", utilitzo el meu ordinador "Apple" o em prenc un "nescafe"... A tu no et passa? Personatge que s'amaga rere d'un anònim? Suposo que tot es vasa en compaginar les feines que et donen de viure amb aquelles que realment t'agraden. Què més voldria jo que tenir les condicions que em proporcionen aquesta gent amb una publicació d'esquerres i catalana... C'est la vie

Anònim ha dit...

i si no le gustan mis principios, tengo otros...

era una simple broma-observació

pel que fa a sentir-se venut cal dir que m'hi sento sovint, quin remei tb...

el que no em queda clar és el perquè els bons homes es tornen dolents i malvats...

Anònim ha dit...

segur que arriba el dia on publicacions d'esquerres i catalanes t'oferiran l'oro i el moro... esperem que així sigui!